Søvndyssende deilig hos Formteam

Formteam er salongen for deg som ønsker en behagelig stund med pleiende behandliger for hud, kropp og føtter. Jeg besøkte salongen for noen dager siden og hadde en deilig ansiktsbehandling med massasje. Rita tok godt vare på meg og gjorde også en hudanalyse av huden min.
Så renset hun huden med en slags olje som luktet kjempegodt, så jeg måtte jo kjøpe den. Den var forøvrig fra Babor. De bruker Babor mye på denne salongen, og du vil skjønne hvorfor hvis du engang får prøvd det ;) 
Videre fikk jeg en maske. Så renset hun huden og la på en fuktgivende krem. Jeg fikk massasje og en ny maske. Det var så behagelig å være der, jeg tror nesten jeg sovnet til slutt. Det var godt Rita vekket meg så jeg ikke fikk parkeringsbot.




Form Team ligger i Huset Vårt, like ved apoteket.
Ansiktsbehandlingen min kostet 980.-
Klikk HER for å lese mer om det.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar