Litt solskinn i hverdagen...

Travle dager gjør det ikke enkelt å få tid til å bake så mye, særlig ikke i ukedagene. Da er det greit å kunne kjøpe noe godt på vei hjem. Solskinnsboller, og nå er nok mange uenige meg, men jeg synes de er best uten det gule fyllet. Da heter det val snarere bare kanelsvinger? Eller kanel i svingen? 


På samme måte synes jeg at berlinerboller er bedre med syltetøy. Og det er noen få som er enig med meg der. Er ikke det den originale varianten og? Med bringebær?


Uansett, boller er gode om de er friterte eller bakt :) Disse fikk jeg tak i hos Charles & De i Langgata.

Ha en fin solskinnsdag!

2 kommentarer:

  1. Berlinerboller! Da jeg var liten laget de dem med aprikossyltetøy. Det var FANTASTISK godt! Noen i Sandnes som kan ta opp igjen den oppskriften?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det hørtes godt ut! Du har ikke den oppskriften selv?

      Slett