Pakkepapir til alle anledninger...

... finner du på Søstrene Grene!

Jenta mi er bedt i bursdag i morra og jeg har pakket inn gaven hun skal gi til sin bestevenninne. Det er kjekt å ha dette papiret i pakkeskuffen til enhver tid. Det dukker jo opp nye bursdagsinvitasjoner her annenhvert minutt.

Jeg har "innredet" en krok i vårt stueskap med 1 boks sakser, lim, tape og gavebånd. I en skuff like ved har jeg innpakningspapir, cellofan og silkepapir, og i en annen skuff har jeg samlet ulike kort. Mye av innholdet er fra Søstrene Grene. Pent og rimelig!


Pappboksene er praktiske å ha på badet. En til hårstrikk og en til hårspenner.
Men jeg må innrømme at det ligger noen øredobber der og. Det er derfor de har lokk. Så man kan skjule rotet.


Jeg er ikke så flink å pakke gavene pent inn til vanlig men, hold deg fast, denne var klar en uke før! Dermed pyntet den på en måte også opp på kjøkkenet før den var på vei ut. Egentlig ikke så dumt hvis man tenker seg om. Ikke det at jeg gjorde det i dette tilfellet men...

Liker du å bruke flid med gaveinnpakningen?



1 kommentar: