Vippefin før jul?

Dette er jo litt flaut men. Ikke fordi det er så flaut å ta vippe-extensions, men å vise seg selv gjennom bloggen...
Men her får du se hvordan det ble med ekstra vipper på meg etter at jeg var hos Formteam i Sandnes sentrum:


Dette er resultatet, og jeg er veldig fornøyd med at det ikke ble for voldsomt. Jeg liker ikke at slikt syns, det bør se litt naturlig ut, synes jeg. Hun farget og vokset også brynene mine. Det var litt uvandt, men nå er de også mer markerte. Damene på formteam er kjempehyggelige, og jeg kan virkelig anbefale en tur dit! Det er 2. gang jeg har vært der.

Før så det slik ut:


Hun sa at vippene mine satt veldig tett. De er ganske mørke fra før av, så jeg trenger ikke maskara på. Har du veldig lyse vipper så kan du evt farge de før du får satt på noen ekstravipper :)


De ytterste vippene mine er egentlig veldig korte, så det mest uvandte var egentlig å få litt lengde på disse. Men jeg tror jeg venner meg til det.


Akkurat nå kjører de en kampanje hos Formteam. Vippe-extensions koster 1200.- frem til jul (ordinært 1800.-)
Det lønner seg å være tidlig ute med bestilling, disse damene er travle :)

Ha en fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar