Adventskalender

Det nærmer seg 1. desember og årets adventskalender er klar! Å henge gavene i trappa er en tradisjon jeg har tatt med fra egen barndom. Så om du ikke vet hvor du skal henge årets kalender, er kanskje dette et godt tips? :)
Gaveposene jeg har brukt er både fine og praktiske. Jeg har lagt gavene rett i posen og satt en liten tape på toppen. Slik sparte jeg tid på innpakkingen. De gavene som var for store har jeg derimot pakket inn og gjemt. Oppi posene det gjelder, ligger en lapp med hint om hvor barna finner de. Litt skattejakt i samme slengen med andre ord ;)


Til slutt noen tips om hva adventskalenderen kan inneholde:
Skolesaker
Klær
Lørdagsgodt
Baking
Opplevelser
Jeg prøver å fylle lukene på billigst måte og med opplevelser vi kan gjøre sammen i den koselige adventstiden.
Gaveposer og silkebånd fra Søstrene Grene.

1 kommentar: